Klacht: Eveneens onterechte incassokosten

op 15 augustus 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij EWP in december 2015. EWP heeft in maart geen afschrijving van mijn rekening kunnen doen.
Ik heb hierover geen herinneringen of aanmaningen ontvangen, totdat ik ineens een brief in huis kreeg van LIquida (duits incassoburo) en daarin werd vermeldt dat ik €137,61 verschuldigd was. Na enige tijd heen en weer te hebben gebeld kreeg ik een volgende brief met daarin de melding dat het bedrag nu €147,89 was. Ik heb meerdere malen contact gehad met EWP en Liquida en ik ben inmiddels 3 maand verder en ik heb al meerdere personen aan de lijn gehad en gemaild en niemand wil/kan mij helpen. Dit is niet bepaald klantvriendelijk. Het bedrag is inmiddels betaald om het niet verder te laten oplopen.

Het volledige incassobedrag wordt teruggeboekt op mijn rekeningnummer.
Dit is dus €147,89 - €12,78 = €135,11

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Deniece95