Klacht: Eva registratie

op 16 januari 2014 over SNS Bank in de categorie Banken

Vandaag kwam ik er per toeval achter dat jk in 2012 door
De sns bank onterecht een Eva registratie heb gekregen.
Ik heb hierop meteen met de sns gebeld en heb een vage mededeling van deze medewerker gehad. Het zou gaan om een conflict tussen mijn ouders en mijn moeder zou via mijn rekening geprobeerd hebben een machtiging te krijgen bij mijn vaders rekening. Beide ouders ontkennen hier iets van te weten. Ik was gemachtigd op mijn vaders rekening. Beide hebben we aan de sns bank gevraagd om deze eraf te halen. Nu het verhaal volgens de SNS bank dat mijn moeder iets geprobeerd zou hebben maar omdat ik eindverantwoordelijk ben voor de rekening ben ik geregistreerd bij EVA! Hoe kan het dat als er vermoeden van fraude bestaat met mijn rekeningnummer door een derde persoon de sns bank nooit iets heeft laten horen? Niet over dit incident alsmede niet over de aanmelding bij EVA. Ik sta hier compleet buiten heb nog nooit iets aangevraagd of gebruikt van de sns behalve adreswijziging. Nu 2 jaar na dato kom ik hierachter. Daarnaast ben ikzelf werkzaam inde bank wereld en kan deze ONTERECHTE registratie lijden tot ontslag wat natuurlijk gevolgen zal hebben voor mij alsmede de SNS bank. Ook is er geen aangifte gedaan van identiteitsfraude of iets dergelijks. SNS heeft dan ook niet gehandeld zoals je van een bank mag verwachten. De aanmelding is niet gebaseerd op feiten en ik eis dan ook dat de sns na nogmaals onderzoek van de echte feiten de eva registratie met onmiddelijke ingang intrekt! Aangezien ik niks met fraude te maken heb en mijn vader ook aan heeft gegeven dat hij hier niet van op de hoogte was en geen contact hierover heeft gehad met de SNS bank.

Intrekken onterechte eva registratie en excuus

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Beste Claudiamango, We begrijpen dat je graag duidelijkheid wil over deze registratie. Helaas kunnen wij van Webcare niet inzien wat de reden van deze blokkade is. We adviseren je een brief met je vragen te sturen naar SNS Reaal Veiligheidszaken. Voeg dan ook een kopie van een geldig legitimatie bewijs toe. Je kan de brief sturen naar postbus 8444, 3503RK Utrecht. Je ontvangt na ontvangst van de brief binnen 4 weken een inhoudelijke reactie van de afdeling Veiligheidszaken. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Beste Claudiamango, Wat naar dat je in deze situatie verzeild bent geraakt. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Uit privacyoverwegingen zijn deze gegevens voor ons als afdeling Webcare niet inzichtelijk. Je kan een brief met je vraag, samen met een kopie van een geldig identiteitsbewijs sturen naar SNS Reaal Veiligheidszaken. Je ontvangt dan binnen 4 weken een reactie van deze afdeling. De contactgegevens van SNS REAAL afdeling Veiligheidszaken zijn: Postbus 8444 3503 RK Utrecht Het e-mailadres is vz@sns.nl. We hopen dat je snel tot een oplossing komt. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Claudiamango