Klacht: Slechte schoonmaak en onderhoud

op 15 augustus 2019 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst meteen duidelijk dat het vakantiehuis verre van schoon was, zoals een vieze keuken- schimmel en gele aanslag in beide badkamers- vloer was vies- overal spinnenstofwebben- vieze bedden zoals zand haren ect- vieze luxaflex- vieze bank kussens- vieze volle niet goed werkende stofzuiger- kapotte stoelen- gaten in plafond en muren- telkens koud water waardoor we de ketel moesten resetten, waar we amper bij konden en de ketel zat met tape aan elkaar. Al met al echt een vies huis! Uiteraard naar de receptie gegaan maar werden van het kastje naar de muur gestuurd. Stonden telkens twee jonge jongens die alles op moesten lossen, erg slecht! De prijs die we betaald hebben voor dit huis was elke euro teveel, je verwacht voor 1085 euro (midweek) dat het op zen minst schoon en nestjes is! Zelfs de kinderen kwamen telkens met iets nieuws wat vies op kapot was en wilde graag naar huis dus zijn dan ook eerder gegaan. Voor ons nooit geen Europars meer!

Als we een compenstatie krijgen! (Geld of gedeelte geld terug)

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NaenRo