Klacht: Reservering geannuleerd door Euro Parcs

op 07 september 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Geboekt bij Euro Parcs en vooruit betaald.
bij aankomst bleek dat men geen business bookers welkom zijn.
nu verteld men doodleuk dat we het geld ook niet terug krijgen terwijl wij er geen minuut hebben overnacht..

Voor ons als bedrijf en prive NOOIT geen Euro Parcs meer..

Diefstal is het gewoon!!!!!

Wanneer men het gereserveerde bedrag terugbetaald....

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 21 november 2018 om 11:15 geantwoord

De door u geselecteerde accommodatie mag enkel worden gebruikt ten behoeve van recreatieve doeleinden.

Onder strijdig gebruik met recreatieve doeleinden wordt in ieder geval verstaan:

Gebruik voor (tijdelijke) huisvesting i.v.m. het ontbreken van een feitelijk woonadres elders.
Gebruik voor (tijdelijke) huisvesting i.v.m. met werk.
Gebruik ten behoeve van commerciële doeleinden in welke vorm dan ook.
Elk ander strijdig gebruik met plaatselijke wet en regelgeving.
Indien verhuurder vermoedt dat er in strijd met de recreatieve doeleinden gehandeld wordt, dan is verhuurder op elk moment gerechtigd de reservering te annuleren, zonder dat verhuurder hiervoor een vergoeding is verschuldigd.

Indien verhuurder vermoedt dat er in strijd met de recreatieve doeleinden gehandeld wordt en de boeking is gemaakt binnen 14 dagen voor aankomstdatum, dan is verhuurder gerechtigd de reservering te annuleren, waarbij huurder 50% van de huursom aan verhuurder is verschuldigd.

Indien verhuurder pas bij of na aankomst tot de ontdekking komt dat er in strijd met de recreatieve doeleinden gehandeld wordt, dan is verhuurder gerechtigd om de reservering terstond te annuleren en de huurder(s) uit de accommodatie te (laten) verwijderen.

Huurder maakt dan geen aanspraak op terugbetaling van de betaalde huursom.

Door het aangaan van de reservering stemt u in met bovenstaande voorwaarden.

Heeft op 21 november 2018 om 12:39 geantwoord

De oplossing komt totaal niet overeen met hetgene wat wij voor ogen hebbben.
Wij zijn het geld kwijt en hebben hier niks voor ontvangen.
We voelen ons bestolen!!

Alle klachten die gemeld zijn door NielsP19