Klacht: Overlast

op 14 oktober 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Sinds enkele weken zijn hier externe werkers in de caravans gestoken … wij hebben geen rust meer en zeker geen veilig gevoel , elke avond is het tot laat in de avond geroep en getier in onbegrijpelijke taal .. hebben al meer maals aan de receptie geweest maar het blijft gewoon duren , als we naar het intern noodnummer bellen krijgt ge ook een vreemde taal aan de lijn ..die persoon spreekt gebroken engels ..kortom er moet iets aan gebeuren dit kan zo niet verder!!! De uitbater is hier ook al geweest met mooie woorden en heeft gezegd dat zij er uit gaan vliegen maar helaas gebeurd echt niks !!als dat respect is voor vaste jaargasten dan is europarcs echt niet goed bezig !!
Ook het riool water komt in onze tuin uit de grond hetgeen onprettige geuren mee brengt onze kinderen spelen ook geregeld op deze plek dus ook ni super hè.. dat ging ook opgelost worden ..nog steeds aan het wachten!!

Dit gaat over europarcs resort de kempen belgie

Als er sancties tegen het volk genomen word of ook naar de andere kant van de camping gezet worden ..zodat onze plein terug de rust ervaart zoals voorheen ,tgeen de bedoeling is op een camping.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 15 november 2018 om 10:55 geantwoord