Klacht: Niet het geboekt bungalow gekregen

Familie Zuidam op 15 juli 2023 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst geboekt huisje exclusif4 enorm geschrokken van de gekozen bungalow door de receptie, doordat dit ZEKER niet de betaalde bungalow is. Het heeft 1 slaapkamer voor 2 volwassenen en 2 kinderslaapkamers met beide 1 kleine stapelbed. De foto’s op de site geeft een TOTAAL ander beeld van een mooie bungalow Exclusif4. Wij hebben geboekt voor 3 volwassenen, echter geen enkele medewerking en daardoor enorm misleid door de site met foto’s. Dit is toch misleidend reclame en strafbaar !!! Gemeld bij receptie en een andere keuze was nog slechter 🙁 Liegen ook door te zeggen het is wel de geboekte bungalow is.

Gewenste Oplossing:

Compensatie en excuses voor deze gegeven bungalow.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EuroParcs over deze klacht.

Bericht van EuroParcs

7 maanden geleden - Beste familie Zuidam, Bedankt voor het melden. We hebben uw mail ook ontvangen en hierop gereageerd. We hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid opgelost te hebben. Met vriendelijke groet, Team Feedback - EuroParcs Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Zuidam