Klacht: Niet correct omgaan met klacht

op 02 mei 2019 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

1 week vakantie in Brunssum geboekt. Werd geconfronteerd met een vies huisje, afgedankt interieur, directe omgeving van het huisje vies en tot overmaat van ramp de hele week snoei en maaiwerkzaamheden van 8 tot 17 uur. Men heeft voorgesteld alsnog te komen poetsen. De staat van het huisje was echter zo smerig dat dit niet zo maar even opgelost was. En ik al enige werkzaamheden zelf heb moeten ondernemen om überhaupt te kunnen koken en eten. ( vieze aangekoekte oven, vies fornuis met resten van rijst en spaghetti, vies servies, wat ook na een ronde vaatwasser vies bleef en geweekt moest worden in gekookt water ). Daar ik mijn kleindochter van 3 mnd op bezoek kreeg en de kussens van de bank af wilde doen, plakte deze kussens vast door een ondefinieerbare substantie. Spiegels en ramen waren besmeurd, verwarmingselementen vol met vlekken en op het terrasvlonder lagen overal gebruikte wattenstokjes en peuken. Ook de poetsploeg die alsnog even een kijkje kwamen nemen, schrokken van deze omstandigheden.
Ik heb met mevrouw Roode van de klachten service mail contact gehad en ook foto’s gestuurd en een geluidsopname van de snoei en maai werkzaamheden, terwijl ik op bed lag met gesloten ramen en deuren.
Mij werd resp. € 25 friendscard voorgesteld ( 15 % korting op kale huur ) en een teruggave van de poetswerkzaamheden ( die nooit in rekening zijn gebracht ). Vervolgens werd mij een 2e voorstel gedaan van € 50, waarbij het eerste voorstel zou vervallen. Onder aan de streep dus nog minder.
Toen ik aangaf graag met haar leidinggevende mevrouw Knook te willen spreken, werd mij gezegd dat dit niet de gang van zaken is, en men blijft bij dit voorstel. Mevrouw Knook, zo werd mij medegedeeld door een receptie medewerkster, was het eens met het besluit en heeft mij niet te woord gestaan.

Graag stuur ik alsnog de foto’s en het geluidsbestandje. Ik voel me niet serieus genomen in mijn klacht.

Mogelijkheid om deze week te mogen inhalen zonder verdere kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eisank