Klacht: Klantenservice

op 23 mei 2019 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

De klantvriendelijkheid staat absoluut niet hoog in het vaandel. Het begon al bij aankomst waarbij wij ruim een uur moesten wachten voor wij ons huisje in konden. Eenmaal binnen was deze nog vies (lees, haren in wasbak, etensresten in koelkast etc). Ook was er geen beddengoed aanwezig. Na dit bin de receptie te melden kregen wij de vraag of ze het alsnog moesten laten schoonmaken door de schoonmaak? Wat is dat voor een vraag? Het beddengoed kregen we in de handen mee en mochten wij zelf doen.
De douche kwamen maar een paar druppels uit en bleef koud en de bedden lagen heel slecht. Mijn man kreeg een hernia en wij zijn om deze reden eerder naar huis vertrokken. Dit hebben wij bij de snackbar gemeld(receptie zat dicht) en die zouden alles regelen. Ook hebben we via de mail een klacht ingediend. Hier is niks mee gedaan. Na 2 dagen worden we gebeld waarom we niet uit hebben gechecked. Nadat ik alles heb verteld zegt het meisje: je dat wist ik niet maar ik ga u nu uitchecken. Ik heb weer gebeld en gemaild over de borg. Die zou ik binnen een paar dagen terug krijgen. Na 2 weken b
Mailde ik dat ik niks had en ze zouden het echt die dag over maken. Nu zijn we 3 weken verder en ik heb nog helemaal niks ontvangen en op de mail reageren ze niet. Heel erg spijtig dat dingen zo gaan.

Een financiële vergoeding voor alle ongemak en gang van zaken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lanvdl