Klacht: Euromast al 3 keer niet beschikbaar.

op 16 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Al 3 keer naar Rotterdam gereden voor koffie en gebak bij de Euromast.

Eerste keer was tijdens de schoolvakantie, waardoor we gewezen werden op het feit dat in de voorwaarden se nationale schoolvakanties niet golden. Dus als iedereen in Zuid-Holland weer naar school kan , moet je toch wachten tot iedereen in het land weer naar school gaat.

Tweede keer was de weigering wegens niet geprinte groupon tickets. Dit stond volgens mij nergens in de voorwaarden. Anderen hadden hetzelfde probleem.

Derde keer was het in toprestaurant een exclusief feest. Daarnaast was de scope dicht vanwege een technisch mankement. Volgens de manager kwam dit door de overvliegende helikopter die tijdens een evenement nog steeds in de lucht hangt.

Ik heb intussen evenveel betaald aan parkeerkosten als de groupon actie. Dit is ongelooflijk! Wat een rotstreek.

Voorwaarden verduidelijken van de actie en op hun Euromast website beschikbaarheid van restaurant en top score uitkijk duidelijk vermelden op de homepage.

Ik zal wel nooit meer naar de Euromast en zal Rotterdam proberen te vermijden als de pest.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haxx