Klacht: witte badjas via groupon

vonny7 op 27 februari 2012 over EU-Logistics in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2011 2 badjassen gekocht.
in Januari nog steeds niks van gehoord, verzendkosten waren betaald en bevestiging van eu-logistics verstuurd.
mail naar groupon gestuurd met de klacht, zij stuurde een link terug waar ik kon zien hoe het met de bestelling stond en waar een ticket aangemaakt kon worden.
Dit dan ook gelijk gedaan op 24 januari. snel antwoord terug dat de badjas vertuurd werd, maar tot op heden niks.
ik kan niet meer kijken naar mijn ticket via de link van eu logistics. en zij zijn niet te bereiken.
Waardeloos. groupon maar weer een mail gestuurd dat het nu toch wel lang genoeg geduurd heeft.

Gewenste Oplossing:

1. voor 15 maart 2012 de badjassen thuis
2. niet haalbaar voor 15 maart dan geld voor beide badjassen en verzendkosten teruggestort op mijn rekeningnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door