Klacht: Slap-on-watches

Inchen op 28 februari 2012 over EU-Logistics in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 november voucher gekocht voor 2 slap-on-watches, betaald incl verzendkosten. Aantal malen gebeld en gemaild want EU-logistics had de codes nog niet ingevoerd. Uiteindelijk op 9 december waren de codes ingevoerd en kon de bestelling gedaan worden. Nog ruim op tijd voor de Kerst, dacht ik… Daar waren de horloges nl voor bedoeld. Nog een paar keer gemaild en mij werd geantwoord dat dat vast moest lukken. Op 24 december ben ik nog maar snel andere cadeautjes gaan kopen en werd mij door Groupon meegedeeld dat ik de horloges terug kon sturen zodra ik ze zou ontvangen en dat ik dan mijn betaling teruggestort zou worden. Wanneer werden de horloges bezorgd? Op 26 januari. En sinds die tijd heb ik alweer een hele mailwisseling met [email protected] gehad. Iedere keer wordt mij beloofd dat de retourprocedure gemaild zou worden. Mijn bankrekening heb ik al per mail doorgegeven, maar wat ik verder moet doen, komt maar niet door. Uitermate frustrerend. Zo alle verhalen lezend, vraag ik me af of ik uberhaupt wel terug moet sturen, want na terugsturen volgt niet altijd betaling lees ik. De toon van de medewerkers is altijd vriendelijk en behulpzaam, daar zijn zéker geen klachten over, maar helaas levert dat niks op. Blijkbaar is er elders in het bedrijf of in het proces iets mis. Arme eerstelijns servicedesk medewerkers….

Gewenste Oplossing:

Duidelijke informatie m.b.t. hoe en waarnaartoe ik de slap-on-watches kan terugsturen én terugbetaling van de aankoopkosten en verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door