Klacht: EU-claim ivm vertraging overgemaakt naar verkeerde bankrekening

op 05 september 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een vertraging van bijna 4,5 uur heb ik een claim ingediend, die Ryanair binnen een week toekende. Maar al wat er kwam, geen geld…
Het blijkt dat ze het geld niet hebben overgemaakt naar het door mij opgegeven IBAN, maar naar het rekeningnummer van het bedrijf dat de Ideal-betaling heeft afgehandeld toen ik de tickets online aanschafte. Dat rekeningnummer heb ik nooit doorgegeven bij mijn claim.

Ryanair weigert nu stelselmatig haar fout toe te geven en keert mij de € 800 niet uit.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik alsnog mijn claim van € 800 uitgekeerd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander van der Meulen