Klacht: etourkosten

op 01 september 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer, mevrouw,

Inzake:

139.99 USD.
Inzake, uw Referentienummer: PP-004-959-734-696, PayPal heeft redelijk snel aangegeven dat de case gesloten zou zijn omdat er geen bewijs van verzending was ontvangen. Dit bericht was verzonden op 25-08-2016 door paypal. Op 22-08-2016 is het pakket wél retour gegaan, zie bijgaand het bewijs inclusief track en trace nummer. het retour zenden kosten 25,95 zoals u wellicht kunt zien. De 53.84 USD verzendkosten en invoerrechten terug PayPal transactie 4A974462MC6024825 aan Pitney Bowes is eerder door mij betaald. Dit betreft dus een totaal bedrag van € 48.- + €25,95 = €73,95. retourkosten. Er is duidelijk door PayPal gecommuniceerd dat PayPal deze service biedt en de volledige retour kosten vergoed. Echter, was het niet heel duidelijk waar dit heen gestuurd moest worden. Op 22-08-2016 is het pakketje verzonden en op 25-08-2016 ontving ik van Paypal het bericht dat PayPal de case gesloten zou hebben omdat Paypal geen bewijs zou hebben ontvangen. echter zijn er dan ook geen “duidelijke mogelijkheden” Hoe en waar je het bewijs van verzending kunt uploaden. er werd verwezen naar het actie centrum, dit bleek niet mogelijk. toen werd er verwezen per email.”service@paypal.com” is een email adreswaar je niets naartoe kunt zenden. en via het berichten centrum kun je ook niets uploaden.

Ofwel: graag het verzoek de case ter heropenen en de retourkosten te vergoeden.

Met dank en vr gr

A.V. van I.

- wanneer de retour kosten volledig vergoed worden, zoals dit ook gegarandeerd wordt door Paypal.
PayPal heeft duidelijk gecommuniceerd dat zij PayPal garantie bieden en dat Paypal tevens de retour kosten vergoed.

- wanneer de case heropend wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanessavaninge@hotmail.com