Klacht: Etenswaar niet geschikt voor verkoop

op 25 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik koop vaak de Fairtrade melk chocolade met hazelnoten. Inmiddels heb ik deze tot 3 keer toe terug gebracht bij het filiaal te schaesberg, Landgraaf gezien de chocolade helemaal wit is uitgeslagen, dit komt waarschijnlijk door teveel verschillende temperaturen. Heden heb ik 3 stuks bij Action te Heerlerbaan gekocht en ook deze is helemaal wit uitgeslagen. Echter blijft Action de chocolade gewoon verkopen en doet men totaal niets aan het probleem. Ik ben het inmiddels zat om constant op en neer te rijden om deze chocoldae te retourneren. Ik heb voornemens om deze klacht neer te leggen biij de voedings en waren autoriteit.

Ik zou gaarne nu eindelijk eens gehoord willen worden dit probleem duurt al 3 maanden. De chocolade is overheerlijk, het zou jammer zijn als deze uit het assortiment wordt genomen. De chocolade wordt niet constant op de juiste temperatuur bewaard.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Epeti4you

2 maanden geleden - Ik heb inmiddels deze chocolade 4 keer terug gebracht naar Action, en geklaagd maar ze blijven het gewoon verkopen. Hoe vaak wilt u nog een klacht??? Ik ga bij de hiervoor bestemde instantie een klacht in dienen, het wordt tijd dat Action eens een controle krijgt.

Alle klachten die gemeld zijn door Epeti4you