Klacht: eten slecht

op 28 juni 2017 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hadden een kamer geboekt in Zoetermeer toen wij er aankwamen werden we netjes begroet en geholpen en er werd ons verteld hoe laat de keuken open was om te kunnen dineren deze was om 17.00 uur open was ons verteld goed wij met de sleutelkaart naar boven etage 3 daar aangekomen konden wij er niet inkomen met de sleutelkaart wat ik ook probeerde ik naar beneden tot 3 keer toe en pas bij de derde keer werd mij verteld dat ik de kaart erin en dan gelijk er weer uithalen moest jaa toen lukte het eindelijk in de kamer aangekomen bleek er een deel van het behang los te zitten daar had nl. een kast gestaan voor de kleding dus u raad het al wij konden onze jassen niet ophangen dus weer naar beneden voor de 4e keer balen als een stekker natuurlijk kreeg een paar hangers mee en die moest ik boven op de kast bevestigen met het gevolg dat als je er ff tegenaan kwam dat ze er van af gleden in de douche was geen douchematje en niet voldoende haakjes om je kleding op te hangen wanneer je wilde douchen en de kamer was vreselijk gehorig i.v.m. een spoorweg die er vlak aan grensde bijna elke 5 minuten denderde er een trein langs pfffff goed bleek dus dat ze aan het renoveren waren in de hotelkamers kregen wij later te horen ze zouden er een melding van maken maar volgens mij hebben ze er niks aan gedaan . toen wij om 17.30 naar beneden gingen om te eten werd ons gezegd dat de keuken pas om 18.00 open zou gaan oke kan gebeuren wij hebben eerst wat te drinken genomen alwaar wij ook al 20 minuten op hebben gewacht pas naar 3 kwartier ben ik maar eens gaan vragen naar de menukaart want die werd niet gebracht eten besteld er was maar een zeer beperkt menu aanwezig( ze hadden geen eens salades terwijl die op de kaart stonden maar was niet aanwezig) werd pas een dik half uur later gebracht ik had een mixed grill bedrag €21,50 dus verwacht ik goed eten nou de biefstuk was net een schoenzool niet te kanen de kip veet te doorbakken veel te droog dus de groentes zaten in een sausbakje dus maar 1 soort was gemengd uit de vriezer waar ff de kook over heen was gegaan er zaten 3 rusty rondjes bij en er zat een puntzak frietjes bij die koud waren toen we ze wilden eten heb dit ook gemeld kon nieuw vlees krijgen maar heb hier maar vanaf gezien heb ik een toetje op hun kosten gehad van daaruit naar onze kamer gegaan verder was het ontbijt wel goed maar toen wij uitlogden werd er niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest ik vond dit zeer slecht kom hier dus ook nooit weer. en heb wel de volle pond betaald.

Gewenste Oplossing:

wij hadden verwacht dat de kamer op orde was en het eten goed zou zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bastion Hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bastion Hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nico_veldkamp