Klacht: Eten Roompot Duitsland Cochem

op 02 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo,
Gisteren zijn we terug gekomen van onze leuke vakantie. Op onze laatste avond besloten we te gaan eten bij het buffet restaurant op het park van de Roompot. Toen we aankwamen bij het restuarant kregen we te horen dat het amerikaans buffet was. De mevrouw maakte er een heel mooi verhaal van wat je allemaal kon eten en het beloofde heel wat te worden. Zo kon je verschillende soorten vlees vers laten bakken door een kok. Echter bleek het zeer teleurstellend te zijn. Toen we bij het buffet aankwamen zagen we dat er niet veel keus was. Er stonden in totaal 5 bakken waar warm eten in zat. En je kon kiezen uit 2 verschillende salades. Het vlees lag ook al gebakken en al apart op een warmhoud plaat. Hoelang dit eten al in deze bakken zat, en hoelang het vlees daar al lag was voor ons de vraag. De kipsate was heel erg droog en had geen smaak. De friet was koud en slap. De cupcake was zo droog dat het in mn handen al uitelkaar viel toen ik het papiertje van de cupcake wilde halen. Bij de donut was het precies hetzelfde. Zo droog dat je water nodig had om het weg te spoelen. Het enigste wat smaakte was de hamburger, de rest van het eten was zeer slecht.

Graag zien we een passende oplossing voor ons zeer teleurstellende avondmaaltijd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 juli 2016 om 10:02 geantwoord

Heeft op 16 juli 2016 om 19:44 geantwoord

Ik geef u gelijk dat smaak per mens kan verschillen maar het voedsel wat ze daar serveerde zou je geen voedsel mogen noemen. Dit is niet restaurantwaardig. Duitsland, zo'n mooi land met heerlijk eten overal. Maar dan moet je niet bij de roompot zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Slecht eten