Klacht: Eten bij Ikea Amersfoort.

op 01 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 1 april hebben mijn vrouw en ik gegeten bij Ikea Amersfoort.
Mijn vrouw had zalm met pasta. De pasta was het laatste uit de pan en oneetbaar. Ik had tong met frites. Na 1 hap van de tong werd ik onpasselijk. Niet te eten. Veel te dik gepaneerd en de tong was veel te zacht.
De family-card hoefde niet gescand te worden, dus u kunt het niet controleren.
Nu moet u weten dat wij iets wilden vieren, n.l de aankoop van een keuken.
Wij hadden er ieder een flesje wijn bij genomen, een mooi plekje uitgezocht. Begrijpt u de teleurstelling. Ik heb geaarzeld om dit te schrijven, maar heb besloten het toch te doen.
Wij zijn best een goede en trouwe klant van Ikea. Wij wonen op 3km afstand.
In juni gaan wij verhuizen. Als je in ons huis Ikea roept krijg je veel antwoord.
Als laatste,wij eten zeer regelmatig bij Ikea.

Gewenste Oplossing:

Wanneer alles normaal is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

We kunnen ons goed voorstellen dat jullie dit mooie moment graag goed had willen vieren in ons restaurant! Daarnaast vinden we het natuurlijk heel fijn te lezen dat je zo tevreden over IKEA bent! We vinden het dan ook erg vervelend dat dit is voorgevallen. Voor het ongemak sturen we je graag iets 'lekkers' op zodat je bij je volgende bezoek aan een IKEA vestiging kan lunchen of dineren op onze kosten. Misschien kan je het zo alsnog een beetje vieren :) We hebben het 'lekkers' voor je op de post gedaan. Houd je brievenbus dus in de gaten.

Veel plezier gewenst met jullie nieuwe keuken! Hopelijk vergeet je ons niet ;)

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door D. Janssen van Doorn