Klacht: eten besteld bij een dicht restaurant

op 06 juni 2021 over Pay Fast Forward in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27-5 eten besteld bij een restaurant wat niet ,meer bestond, de web pagina wel.
Dit gemeld aan payfastforward en als ik dat per mail zou doen zouden het geld terug storten.
We zitten nu op 6-6 en ik heb niks gehoord en niks terug na 3 mails….

Fijn bedrijf…..

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pay Fast Forward

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pay Fast Forward nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Basso1001