Klacht: Eten

op 10 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Vandaag om 11 uur s’avonds de bus in gestapt van leiden centraal naar Noordwijk ik had een zakje van de BurgerKing in me hand en de buschauffeur zag dat duidelijk maar hij zei niks uiteindelijk werd ik de bus uitgezet door 2 mensen van Arriva en heb een boete gekregen van 90 euro voor het eten in de bus ik heb een paar hapjes genomen meer niet .

Ik vind dit niet gepast en wil graag een klacht indien .

En de boete kwijt laten schelden.

Met vriendelijk groet
Jay Regeer

Gewenste Oplossing:

Als mijn boete word vrijgesteld .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 februari 2018 om 07:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jayregeer123,

Wat balen dat je een boete hebt ontvangen in de bus.

Boetes kunnen we niet afhandelen via Klacht.nl. Bezwaren worden beoordeeld door onze afdeling Boetebeleid. Je kunt een bezwaar indienen via: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/ik-heb-een-vraag/een-boete-die-ik-heb-gekregen.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jayregeer123