Klacht: Eten

op 24 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

We waren vorige week ook bij ikea in Zwolle om tuinmeubels uit te zoeken en bebben daar gegeten het was niet druk en waren gelijk aan de beurt.
We gingen aan tafel maar al het eten was niet meer warm.
Kan gebeuren tlwas niet druk jammer.
Nu zaterdag weer naar ikea om de meubels op te halen in Zwolle het was druk we hadden betaald en gingen naar de warm eten bar lang gewacht in de rij.
Toen we aan de beurd waren was alles een beedje leeg maar er werd net zolang geschraapt dat we toch wat op het bord hadden.
Mijn vrouw durfde daar niks over te zeggen en kwam aan met het eten.
Het was belachelijk ik had 12 stukjes patat geteld en de boontjes was ook niks
De stoofpot bestond aleen uit saus en campions de smaak was goed.
Even later kwamen er mensen naast ons zitlten en daar was het goed voorelkaar.
Ik ben naar de kassa gegaan voor een klacht maar ik moest maar weer op nieuw in de rij waar ik geen zin meer in had .
Ik snap dat het druk was maar geen tijd voor mij .
Ik baalde er enorm van en ik wou dit tog ev,en kwijt.
Groeten Jan Kuiper

Op het moment kan ik daar niet over na denken

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 17:05 geantwoord

Hej Jan,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat het eten in ons restaurant beide keren niet is bevallen :( Goed dat je dit gelijk wou melden bij onze collega's. We kunnen ons voorstellen dat dit door drukte er niet van gekomen is. We geven je feedback intern door, hier kunnen we immers alleen maar van leren. Omdat we het vervelend vinden, willen we je graag iets 'lekkers' toesturen voor het ongemak zodat je bij je volgende bezoek aan een IKEA vestiging kan lunchen of dineren op onze kosten. We gaan er vanuit dat je dan alsnog van een lekkere maaltijd kan genieten ;) Onze excuses voor het ongemak. Het 'lekkers' hebben wij bij de post gedaan. Houd de brievenbus in de gaten.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een zonnige dag toe!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kuipervof@gmail.com