Klacht: Weinig waar voor je geld bij Esteon

op 11 december 2018 over Esteon in de categorie Woningcorporaties

Bij Esteon moet je betalen voor 3 maanden of meer, korter kan niet. Er worden per maand 2 tot 12 matches verwacht. Ik ben inmiddels 2 maanden lid bij Esteon en ik heb tot nu toe 1 match gehad. Dit vind ik erg weinig voor 9,95 per maand. Op woningen die niet onder een match vallen kan je niet reageren. Vaak heb je dan 1 puntje uit een hele lijst, wat niet overeen komt. Voor de verhuurder is dit waarschijnlijk erg prettig, maar het verkleint de kansen voor een huurder enorm. Het lijkt dus aantrekkelijk om je aan te melden bij Esteon maar veel haal je er niet uit, zeker als student niet. Je betaalt 3 maanden voor 1 of 2 matches, waar je vervolgens niks meer van hoort.

Wanneer Esteon ook daadwerkelijk wat meer matches per maand geeft, anders vind ik dat je, je geld terug zou moeten krijgen of dat zij je op een andere manier helpen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Esteon over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Esteon in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Esteon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Esteon

Heeft op 11 december 2018 om 16:57 geantwoord

Hi Rosalie,

Bedankt voor je klacht en jammer dat je het niet direct bij ons hebt gemeld. Er is geen bericht van je bekend bij onze support. Uiteraard kunnen we kijken naar je probleem en staan we voor je klaar. Wij zijn wat betreft matches afhankelijk van de markt en het advies is gebaseerd op statistieken uit het verleden. Uiteraard kunnen we in alle redelijkheid even kijken naar je profiel en je adviseren. Tevens kunnen we direct kijken naar een passende oplossing. We raden je daarom wel aan om contact met ons op te nemen via support@esteon.com.

Groetjes,

Esteon Support

Alle klachten die gemeld zijn door RosalieVL