Klacht: Esspressomachine zoek!

op 04 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op woensdag 29 januari hebben wij een espressomachine (DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B) via de webshop van Media Markt besteld en uiteraard betaald.
Meteen erna ontvingen wij een email waarin stond vermeld dat de levering van onze bestelling 3 tot 5 werkdagen kon duren ivm de drukte vanwege de BTW-actie. Dit hadden we uiteraard verwacht en wachten af tot we de mail van verzending ontvangen.
Deze mail krijgen we vrijdagavond laat, hierin staat de link voor de track&trace volging. We bekijken de track&trace en hierin staat dat ons pakket op 1 februari tussen 11.00 en 13.00 uur geleverd zou worden.
We ontvangen geen pakket, en om 13.30 uur is de track&trace veranderd, het pakket zou maandag tussen 11.00 en 13.00 uur geleverd worden.
Zaterdagavond is de track&trace weer veranderd, het pakket wordt maandag geleverd tijd is onbekend.

Omdat wij hier vraagtekens bij hebben, bellen we maandag 3 februari met PostNL.
We worden netjes te woord gestaan en er wordt ons verteld dat ons pakket door PostNL niet in ontvangst is genomen en dat we contact op moeten nemen met de Media Markt. Zo gezegd zo gedaan, we nemen contact op met de Media Markt. Ene Patricia staat ons te woord, ze zegt dat het pakket bij hun op 1 februari is opgehaald en dat het waarschijnlijk in het distributiecentrum van PostNL ligt. Ook zegt ze dat dan waarschijnlijk de track&trace niet goed is gelopen nadat ze ons hele verhaal omtrent de veranderingen in track&trace heeft aangehoord. Ze raad ons aan om af te wachten, het zou namelijk op 3 februari geleverd moeten worden.

Vandaag (4 februari) nemen wij weer contact op met de Media Markt, we krijgen Denise aan de lijn. Ook aan haar vragen we waar ons pakket blijft. Ze verteld ons hetzelfde, het pakket is door PostNL op 1 februari opgehaald. Dit is echter niet zo en vertellen haar het volgende.
Jullie (de Media Markt) hebben het pakket met 3S-code op 31 januari aangemeld bij de PostNL, en de PostNL heeft het te bezorgen pakket gepland om op zaterdag 1 februari tussen 11.00 en 13.00 uur te leveren. Maar heeft dit pakket nooit echt ontvangen dus kan geen pakket leveren.
Het pakket zou dus nog bij de Media Markt moeten staan, maar volgens Denise is dit niet zo en concludeert dat ze een espressomachine kwijt is.

Correctie Media Markt is niks kwijt, ze hebben hun geld dus hebben gewoon iets verkocht. Wij zijn een espressomachine kwijt!

Denise zegt dat ze het gaat uitzoeken en dat ze ons op de hoogte gaat houden.
Maar dit heeft voor hun natuurlijk geen haast want ze hebben hun geld.
En wij tasten in het duister, en vragen ons nog steeds af waar ons espressomachine nu is.

Het mooiste van alles, het espressomachine wat wij gekocht hebben is niet meer online te bestellen bij de Media Markt.

Momenteel alleen met de oplossing dat ons espressomachine vandaag op 4 februari geleverd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schmit