Mijn Klacht:
Goedenmiddag,
Er is al 4 dagen geen erwtensoepgroente in de schap bij AH.
Personeel vertelde mij vriendelijk dat het niet geleverd is.
Wel jammer, ook dat ik voor andere kook.
Gewenste Oplossing:
Over het algemeen ben ik al jaren zeer tevreden .

