Klacht: Error bestelling

op 04 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 juni een bestelling geplaatst bij boohoo. Echter nooit een bevestigingsmail gekregen van mijn order, wel was het geld van mijn rekening gehaald. Ik ben nu al 3 weken via fb met hun aan het praten, maar mijn geld heb ik nog steeds niet. Je krijgt steeds een andere medewerker, die steeds dezelfde irritante vragen stelt. Er is 4x ofzo om mijn ordernummer gevraagd, terwijl ik aangegeven had deze niet te hebben , omdat ik geen bevestiging van mijn order had gekregen. Tot 3x toe maar een screenshot van mijn betaling gestuurd. 21 juni zouden ze het geld terugstorten; nu, 2 weken later, nog steeds niks terug. Beweren dat ze het hebben teruggestort, maar als ik voor bewijs vraag krijg ik geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline De Groen