Klacht: Erik ladeblok op wielen bij mij lelijker dan het showmodel van Ikea

op 09 maart 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Na montage van Ikea’s ‘Erik ladeblok op wielen’ volgens de bijgeleverde montage handleiding, zag dat ladeblok er bij mij toch wat anders uit dan het show model waarmee Ikea adverteert.

Ik wil dat de 3 laden bij mij net zulke nette haakse fronten hebben, als die van het show model, vergelijk mijn foto met de foto van het show model uit de folder.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juni 2016 om 11:01 geantwoord

Heeft op 12 juni 2016 om 19:14 geantwoord

De geboden 'oplossing' is geen oplossing: de fout is een productiefout en het is onbekend hoeveel Erik ladeblokken er zijn geproduceerd met zelfde fout, nl niet op de juiste positie voorgeboorde schroefgaten waarmee een front op zijn la moet worden geschroefd. Dan kan ik wel terug gaan naar Ikea om een ander 'Erik ladeblok' op te halen, maar Ikea kan en wil mij niet garanderen dat ik dan een exemplaar krijg dat wél haakse fronten heeft.
Omdat deze non-oplossing van Ikea bovendien zo lang op zich heeft laten wachten, heb ik intussen zelf maar de schroefgaten opgeboord om de fronten in haakse positie te krijgen.
Conclusie: ik hoef geen Ikea spullen meer. Hun klantenservice is een farce.
Jeroen van Dael
Voorburg