Klacht: Ergernis vernieuwde foyer Pathe groningen

op 24 december 2012 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ons laatste bezoek aan Pathe werden wij geconfronteerd met een vernieuwde ontvangsthal. Nadat wij ons eerst door een bomvol hok met ticketmachines moesten wurmen, kwamen wij in een tot supermarkt omgebouwde foyer. De wijze waarop de versnaperingen nu op een zeer opdringerige manier aan de man worden gebracht heeft mij zeer gestoord, temeer daar wij ons voordat wij ons naar de zaal konden begeven, onszelf door rijen voor de kassa wachtende klanten moesten wringen. Voorheen kon ik al die (veel te dure) versnaperingen gewoon links laten liggen en gewoon doorlopen.
Als gevolg van deze verandering moesten wij na afloop van de film, om het komende kopende plubliek niet voor de voeten te lopen, het gebouw via de ‘achterdeur’ verlaten. Leuk voor de verkoop en de doorstroming. Het gevoel dat ons bekroop was het mc donalds gevoel, maaltijd op cq film gezien, dan zo snel mogelijk opzouten en plaats maken voor de nieuwe lichting.

Gewenste Oplossing:

Wat mij betreft terug naar de oude situatie waarin ik mijzelf weer gewoon in de foyer kan ophouden, zonder opdringerig personeel dat mij bijna mijn kaartje uit de zak trekt zodra ik een voet over de drempel heb gezet. De verkoop van versnaperingen weer gewoon achter de balie en niet in schappen waar je haast niet omheen kan. Het gevoel krijgen weer gast te zijn die voor een gezellige avond bioscoop komt en niet behandelt wordt als een geld inbrengende consument. Probeer dit op zijn minst dan nog te verhullen. Nu is het kil en zakelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door levande unison