Klacht: Ergernis

op 08 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Belachelijke service ns, Op 17 september kwam ik van Rijswijk naar schin op Geul. In Eindhoven tot Weert moest ik met de bus. Dat is geen probleem daar was ik op voorbereid, maar nu. Ik kwam in Weert aan na een prettige busreis. Hierna moest ik 100 meter lopen nog dat is ook te vergeven. Om 17:17 had ik de intercity verder naar Maastricht. Maar zoals ik al gewend ben in de ns elke keer vertrekt de intercity naar Maastricht net voor mijn neus terwijl ik rennend naar de trein ben gegaan. Dit vind ik echt belachelijk dat de trein niet even een minuut kan wachten op de bus omdat ik nu een half uur later op mijn afspraak kom terwijl op de reisplanner stond aangegeven dat ik de intercity makkelijk zou kunnen halen. Als je werkzaamheden plant, zorg er dan ook voor dat de omleiding met de bus aansluit op de volgende trein. Dit is niet de eerste keer dat deze fratsen voorkomen.

Als de NS terugkoppeling geeft over een oplossing hiervoor en het niet met een kort mailtje beantwoord met:

U geeft aan dat u moest wachten omdat de trein niet een minuut later vertrok. Dat is vervelend om te horen. Graag informeer ik u over het volgende.
Het kan voorkomen dat de trein niet wacht bij vertraging van een aansluitende trein. Dit is om de verspreiding van de vertraging binnen de dienstregeling te voorkomen. Desalniettemin is dit voor u erg vervelend.
Ik heb uw signaal geregistreerd en neergelegd bij de verantwoordelijke afdeling.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 08:04 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Heeft op 26 oktober 2016 om 12:47 geantwoord

Er kan niet worden teruggekoppeld volgens NS. Laatst heb ik dit probleem nog een keer gehad dus er is niets veranderd ! Bedankt NS...

Alle klachten die gemeld zijn door Nick Vaessens