Klacht: Ergänzung zu REFNR. 634192

op 16 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Roompot

3 maanden geleden - Sehr geehrter Herr Reusch, Herzlichen Dank für Ihre Nachricht. Da Sie Ihre Buchung für Droompark Hooge Veluwe nicht bei uns gemacht haben, aber direkt auf dem Park versuchen wir Sie Ihre Beschwerde bei Droompark Hooge Veluwe zu vorlegen. Wir können aus diesem Grunde Ihre Beschwerde nicht behandeln. Wir hoffen, Sie mit diesem Schreiben ausführlich informiert zu haben. Mit freundlichen Grüßen Qualitätsabteilung Roompot Parks

Alle klachten die gemeld zijn door Jochen Reusch