Klacht: Erg ziek geworden en opzeggen fit for free onmogelijk

op 03 mei 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Hallo ik ben ziek geworden een nierziekte en moest gaan dialyseren ,ik kreeg het ook aan mijn hart en een operatie vijf omleidingen ik heb dat gemeld bij fit for free en wilde opzeggen ,maar dat kon niet ,het werd zo erg dat ze mij mailde dat ze niet konden afschrijven ,ik vertelde dat dit niet kon.
Nu heb ik een aanmaning en verhoging van 40 euro nu opgelopen 89 euro
Verschillende keren getelefoneerd maar werd echt afgesnauwd ,ook vier keer geweest sportschool fit for free Overvecht Utrecht ,maar die begrijpen er ook niets van ,na acht jaar sporten ,wel met een onderbreking ,wat nu te doen ze willen nu 89 euro en dan stopt het

Als ze gewoon mij gewoon het lidmaatschap stopt en geen dreigement

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 03 mei 2017 om 11:25 geantwoord

Wat een heftig verhaal, Wim. Hoe gaat het op het moment met je? Als we het goed begrijpen wil je je lidmaatschap bij ons opzeggen, vanwege gezondsheidsredenen. Ook verwijs je naar een geldbedrag die momenteel openstaat. We hebben gelijk meegekeken in ons systeem. Daar zien we dat we gisteren een e-mail naar je hebben gestuurd. Heb je dit al gelezen? :) Hierin staat dat we jouw lidmaatschap op 5 juli 2017 afloopt. Dit kan niet eerder i.v.m. onze algemene voorwaarden. Ook wordt er informatie gegeven over het openstaande geldbedrag van 66,85 euro. Dit bedrag is de contributie tot en met het einde van jouw lidmaatschap. Is dit een beetje duidelijk? En heb je verder nog vragen voor ons? We horen het graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim de ruig