Klacht: Erg slecht behandeld

op 14 september 2017 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Afgelopen maandag wilde ik naar de film Shubh Mangal Saavdhan gaan. Deze film draaide om 14:20 in Pathe de Kuip. Bij de balie aangekomen kon ik geen kaartje krijgen omdat mijn pasje in gebruik bleek te zijn. Ik was hier niet van op de hoogte en ik heb nooit iemand mijn gegevens gegeven. Ik dacht dat het om een fout in jullie systeem ging want er was blijkbaar een uur eerder een kaartje gekocht met mijn pasjr voor Girls Trip, terwijl ik de dag ervoor naar deze film ben gegaan. Nadat de pathe medewerkster een collega erbij heeft geroepen bleek het inderdaad zo te zijn dat iemand met mijn gegevens binnen is gekomen. Ik nog steeds volledig verbijsterd van wat ik nu te horen krijg wil ik graag weten wie mijn gegevens heeft gestolen. Twee oathe medewerkers gaan de zaal in en halen 2 personen de zaal uit. Ik ken deze mensen niet en ik heb nog steeds geen idee hoe mijn gegevens zo op straat zijn komen te liggen. Deze dame in kwestie ontkent het feit dat ze mijn gegevens heeft gebruikt. Inmiddels is zij al weggelopen en wordt ik door de, in eerste instantie behulpzame medewerkers, van alle kanten beschuldigd dat ik hiermee fraude heb gepleegt. Ik ben volstrekt onklantvriendelijk te woord gestaan en op een zeer onrespectvolle manier behandeld waar ik totaal niet van gediend ben. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld in de kaartjescontrole van Pathe. Mocht dit in eerste instantie strikt verlopen dan was deze dame niet met mijn foto en pasgegevens binnen gekomen. Vervolgens wordt ik als een crimineel behandeld omdat ik niets vermoedend gebruik wil maken van MIJN abonnement. Echt ongelovelijk. Uiteindelijk heb ik zelf mijn pincode gewijzigd en wilde ik ook mijn pasnummer wijzigen. Helaas was dit iet mogelijk omdat de printer het niet deed. Mijn film die nu niet meer draait heb ik gemist en mijn dag was goed verpest door de manier waarop ik in jullie theater ben behandeld. Ik hoop van jullie te horen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lche