Klacht: Erg late bezorging en niet erg warme pizza.

[email protected] op 12 december 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Geachte heer, mevrouw,

Het is niet de eerste keer dat we een erg late bezorging krijgen met een niet al te warme pizza. Als eerste heb ik een opmerking van de order. Geplaatst op 11-12-2019 om 18:37. Maar geprint om 19:03 uur. En geleverd om 19:36. Volgens jullie spelregels moet het binnen 30 min. geleverd zijn, mits er in het verkeer opstoppingen zijn. En niet, wanneer het in de winkel druk is. Dat krijg ik steeds te horen als ik bel. Nu heb ik dit al zeker 5 x te horen gekregen. Maar ook onze pizza is niet erg warm meer, als het ons aangeboden is.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bart Snijders

Graag zou ik mijn geld terug willen. En ter compensatie eenmalig 2 pizza’s bestellen. Voor mij en mijn vrouw. Ook zou ik kortingscoupons willen ontvangen. Die krijgen we nooit. Nog nooit gezien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]