Klacht: Erg klantONvriendelijk

op 09 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Vanochtend heb ik een niet zo leuke ervaring gehad met 1 van uw buschauffeur van lijn 21 van langezwaag naar gorredijk (8:21 tot 8:30). Ik stapte in met goede morgen en ging zitten op de stoel naast de deur, aangekomen bij hoofdstraat gorredijk wilde ik uitstappen aan de voorkant en liep dus ook naar de voor kant maar, de buschauffeur wou de deur niet voor mij open doen, ik vraag fatsoenlijk dat hij de deur wil openen zodat ik er uit kan zegt de chauffeur “waarom zou ik de deur voor jou openen er stapt achter ook 1 uit” op een erg onvriendelijke manier. Toen zij ik het is maar een kleine moeite en toen ben ik er maar achter uit gegaan.

Dat de chauffeur een lesje klantvriendelijkheid krijgt en dat het maar een kleine moeite is om te deur te openen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 mei 2017 om 11:38 geantwoord

Beste J. Stoelwinder,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur de voordeur niet voor je open wilde doen om je uit te laten stappen. De regel is in principe inderdaad dat instappen via de voordeur gaat, maar uitstappen via de achterdeur. Ik stuur je signaal door naar de regio zodat het met de chauffeur besproken kan worden.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva.

Heeft op 09 mei 2017 om 19:29 geantwoord

Ik ga elke dag met de zelfde lijn bus en zit 9 van de 10 x op de zelfde plek , zelfde tijd en savonds weer terug, de voordeur wordt altijd voor me open gedaan ookal stappen er mensen achter uit.. altijd zonder moeite. Ik hoop dat er echt wat aan gedaan wordt want anders was dit mijn laatste x met de bus.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Stoelwinder