Klacht: erg hoge kosten, geen service!

op 28 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Twee schaderapporten, één omdat de verzekering tot de dag van inlevering geldt en niet tot en met….. waar komt deze regeling vandaan??? Met welk doel???
Andere boek moet volledig betaald worden plus € 5,95 administratiekosten (net als bij andere boek) terwijl alleen de bijlage kwijt is. Bijlage zou niet apart te bestellen zijn. Zorg dan voor complete boeken zonder bijlagen voor die pubers!!!

Wanneer ik toch aanspraak kan maken op de verzekering. Dat ze niet moeilijk doen over een dag te laat melden.
En wanneer ik alleen de bijlage hoef te betalen en niet een volledig boek met administratiekosten. Totaal aan schade € 95,- Weet je hoeveel dat is als je in de bijstand zit?!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 juli 2017 om 12:23 geantwoord

Beste mevrouw Fijnvandraat,

Het artikel 'Choices elementary student's book' (artikelnummer: 8476772) is geleverd met een bijlage ('Language choice'). Het is voor VanDijk niet mogelijk deze bijlage los te bestellen bij de uitgever om een artikel weer volledig te maken voor nieuwe uitlevering; derhalve kunnen wij het hoofdartikel zonder bijlage niet innemen. We moeten hiervoor een volledig vervangend exemplaar aanschaffen bij de uitgever en brengen de nieuwwaarde van dit artikel bij de betreffende klant in rekening.

De 'regeling voor vervanging bij schade of diefstal' is een geheel schooljaar geldig, vanaf het moment dat het pakket geleverd wordt tot de inleverdag. U heeft derhalve, voor de betaling van €7,95, een geheel schooljaar de kans om schade of diefstal te melden. Op de inleverdag zelf is het niet meer mogelijk deze melding te maken; onze inleverteams kunnen een dergelijke melding dan ook niet verwerken.

We kunnen in dit geval helaas niets meer voor u betekenen.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Fijnvandraat