Klacht: er wordt zonder bericht niet bezorgd wat ik heb besteld

op 13 december 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In verband met een etentje voor collega’s een bestelling bij Albert Heijn gedaan, w.o. kipkluifjes en kipvleugels. Deze zijn niet bezorgd.
Via de website van AH wilde ik een klacht indienen. Daar kun je alleen een klacht indienen over artikelen die wel zijn bezorgd.
Gebeld met de klachttelefoon van AH. Gemeld dat er een verschil is tussen mijn bestelling en bezorging voor 13 december, zonder daarover bericht te ontvangen.
Ook gemeld dat ik nu al zie dat er een verschil is tussen mijn bestelling voor 23 december en de bezorging en dat ik daarover geen melding heb gekregen.
Ik voelde me niet echt gehoord door de medewerkster die maar bleef roepen dat dat anders nooit gebeurd en die ook niet duidelijk kon aangeven hoe mijn klacht verholpen zou worden. Ze zou het melden…De kans is dus groot dat 23 december niet de boodschappen bezorgd gaan worden die ik heb besteld. Daar is geen oplossing voor gevonden. Ik heb dus ook een klacht over de klantvriendelijkheid van deze medewerkster.

Ik ben tevreden wanneer Albert Heijn mij uiterlijk 20 december a.s. meldt of zij de bestelling voor 24 december a.s. wel of niet kunnen bezorgen.
Ook ben ik tevreden wanneer klachtmedewerkers klantvriendelijk en oplossingsgericht kunnen denken en handelen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique1827