Klacht: Er wordt niet geleverd

op 09 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31 mei jl. een hoofdkussen besteld waarmee reclame werd gemaakt en waarbij de 2e gratis werd meegeleverd.
Het is vandaag 9 juli en ik heb nog steeds geen kussen langs zien komen, laat staan 2.
Ik heb Tommy’s Teleshopping wel een ker of 6 gemaild dat ik voor kapitalen in de wachtstand wordt gezet en dat ik daar van hun wel een reactie over verwacht. Heb altijd een bevestiging van ontvangst van de mail ontvangen, maar nooit een antwoord.

Gewenste Oplossing:

Dat de kussens deze week (9/7) worden geleverd, met excuses zou wel prettig zijn. Ik dacht dat het wel eens tijd werd.

Snelheid: 1
Vriendelijkheid 2
Oplossing: 0

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Pakket is retour gekomen i.v.m. onjuist/onvolledig ingevuld adres. Na retourontvangst, is het aankoopbedrag automatisch bijgeschreven op de bankrekening van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door card-rich