Klacht: Er wordt niet geleverd en er wordt niet gereageerd op info@groupdeal.nl

op 05 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

@8 mei heb ik twee zonnebrillen besteld én betaald. levering zou ca half juni zijn. Er is niets geleverd. Ondertussen 3x (3x dus !) een email aan info@groupsdeal.nl gestuurd met vragen over de voortgang van deze order. GEEN antwoord, helemaal niets. Dit riekt naar oplichting.

Gewenste Oplossing:

Tevreden waneer de zonnebrillen worden geleverd, mét excuses van Groupdeal. Dit is de laatste keer dat ik zaken doe met groupdeal, kan alleen opgelost worden door de brillen te leveren én de kosten te vergoeden. Ondertussen heb ik ca 2 uur gespendeerd aan emails, 10 uur aan ergernis. kosten 100 Eu

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 07 juli 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u al meerdere keren bericht. Helaas reageert u er niet op.
Er is door ons uit gereageerd: JUN 28, 11:24, - JUL 04, 10:30 - JUL 06, 15:19
Hieruit blijkt dat u onze e-mails niet ontvangt, door onze mailsystemen.

Wij hebben gisteren een nazending aangevraagd bij de leverancier.
Wanneer wij bevestiging ontvangen, zullen wij u dat direct melden.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door piet111