Klacht: Er word niet met je naar een oplossing gezocht

op 22 augustus 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Goedemiddag, bij deze dien ik een klacht in. Ik heb samen met mijn dochter een stedentrip binnen Europa geboekt.Wij zijn niet moeilijk en hebben geen bijzonderheden aangeklikt, 4 mogelijke data opgegeven (in februari 2018 over een half jaar)en 4 luchthavens waar we willen vertrekken. Toen kreeg je na 5 dagen een mailtje dat alle 4 mogelijke data niet beschikbaar zijn en het alternatief werd er ook niet beter op want ik kon alleen in januari door de week (tenzij je bijbetaald natuurlijk) terwijl mijn dochter naar school moet en ik moet werken. We kunnen wel gaan als we vanaf Weeze vliegen (3 uur van ons huis) en bijbetalen.Wij wouden het echt een verassing laten worden en wij dachten dat er wel rekening werd gehouden met een locatie voor 2 vrouwen. Wij vinden het belachelijk dat we 248,98 hebben betaald en er geen rekening wordt gehouden met 2 vrouwen, wij zeker een goedkopere reis in oost-Europa hadden kunnen boeken, wij 3 uur moeten rijden naar een luchthaven en dus midden in de nacht weg moeten (we hebben ons aangepast qua luchthaven) en dat we ook nog naar een stad gaan waar ik nog nooit van gehoord heb en waar jullie nooit iemand heen sturen!!

Tot slot heeft het personeel geen zin om met ons tot een oplossing te komen, moeten we het allemaal zelf maar uitzoeken en wensen ze ons midden in het gesprek nog een fijne dag.
Wij willen pas in februari 2018 weg (over een half jaar) dus er kan prima naar een oplossing worden gekeken!!

Wij zijn tevreden als we tot een oplossing kunnen komen qua bestemming, of als we ons geld terug krijgen dan boeken we zelf wel een mooie reis!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moederdochter