Klacht: Er is mij vekeerde info gegeven

op 13 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen
Er is mij vertelt dat als ik mijn telefoon zou afbetalen ik een nieuw abonnement kan afsluiten ivm dat mijn telefoon gepikt is en ik nu een toestel die niet goed werkt,en om dat ik toch eind april mijn contract verleng baar is. Zou het graag telefonisch willen toelichten, hoop snel van jullie te horen.
Mvg p.v.Gorp

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw abonnement kan afsluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.v.Gorp