Klacht: er is geen losse lamp te koop voor STORMJORM spiegelkast

op 20 februari 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een grote Stormjor spiegelkasten in mijn verbouwde badkamer laten plaatsen begin 2014. Nu is er een snoer kapotgegaan van lamp aan kastdeur. Het was goed gemonteerd. Beide lampen doen het nu niet. Er is geen losse lamp met snoer te koop. Ik kan de kast terugbrengen en krijg dan geld terug. Maar ik heb de kast laten plaatsen door een bedrijf. En ik kan dit zelf niet demonteren.
Ik wil de kast ook houden, alleen een nieuw onderdeel ( lamp+ snoer), maar dit is niet mogelijk

Ik zou graag 2 nieuwe onderdelen ( lampen ontvangen voor de Stormjorm. Ik denk dat de draad van de andere lamp ook niet meer helemaal goed is) .
Of een nieuwe kast, als die ook weer gemonteerd wordt.

NB ik kan nog foto's sturen, maar ik krijg maar 1 bestand toegevoegd

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 24 maart 2016 om 14:58 geantwoord

Hej Jans, bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie! Helaas kunnen wij hier geen beslissing in nemen. We hebben je bericht dan ook toegevoegd aan de bestaande melding. Onze collega's van IKEA Utrecht nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html
IKEA Nederland

Heeft op 02 mei 2016 om 20:54 geantwoord

Tot op heden is er nog geen contact met mij opgenomen door Ikea. Ik betwijfel daarom of hier serieus iets mee gedaan is door jullie . Graag uw antwoord
Jans Wiegman
2 mei 2016