Klacht: EQ9 reparatie

op 16 februari 2018 over Siemens in de categorie Electronica Merken

De EQ 9 in februari 2017 gekocht. Na 6 maanden gaf de machine geen melk en is teruggegaan voor reparatie. Nu na 6 maanden zit de zetgroep vast en moet de machine weer terug. Siemens maandag 5 feb gebeld, machine wordt (pas) 8 feb opgehaald. Niemand gekomen. 9 feb gebeld voor nieuwe afspraak, deze wordt gepland op 14 feb, niemand gekomen. 14 feb gebeld dat er niemand gekomen is. Afspraak gemaakt voor vrijdag 16 feb tussen 18.00 en 20.00, weer niemand gekomen.
Twee keer kapot binnen een jaar en nu twee weken wachten voordat het opgehaald wordt, wat dus nog niet gebeurd is. 3 Weken minimaal zonder koffie!
Wij dachten een goede machine van een goed merk te kopen. Kapot kan alles maar de nonchalance hoe hiermee omgegaan wordt is dit merk onwaardig. Iedere keer weer bellen en als antwoord….oh wat vervelend, we plannen een nieuwe afspraak…maandag as maar weer proberen?

Excuses en uitleg. Een EQ9 die gewoon werkt. Leen apparaat. Meer betrokken klantenservice die ook echt uitzoekt waarom apparaat niet opgehaald wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bandoria