Klacht: Epson printer XP235

op 10 september 2016 over Epson in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contact gehad met uw bedrijf, klacht niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Product valt onder garantie. gekocht op 19-2-2016
Tevreden als de printer het weer doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Epson

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epson over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Epson nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht A. de Ruiter

1 jaar geleden - Waarom wordt erdoor epson niet gereageerd. Waar staat garantie voor bij epson? Waar kan ik mijn printer inleveren en geld voor de aanschaf terug krijgen?

Alle klachten die gemeld zijn door A. de Ruiter