Klacht: Entree verbod.

op 26 april 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Februari 2017 wilde ik samen met mijn vriend een bezoek brengen aan het casino in Enschede.
Eenmaal aangekomen werdt mij de toegang geweigerd, ik zou een verbod hebben… uiteraard wilde ik iemand spreken want ik heb zelf helemaal niks aangevraagd en ik heb ook nooit problemen gehad in het casino.
De man die mij naar gesprekskamer leidde (kort krullend donkerbruin haar ) vertelde dat iemand een verbod had aangevraagd … Wie dat had gedaan dat ” wist hij niet”….evenals de vraag waarom??!… ik was met stomheid geslagen, wat een slechte onbeschofte manier van omgaan met mensen, als leidinggevende kun je mij niet eens vertellen waarom ik niet naar binnen mag ? En wie dat verbod heeft aangevraagd?… yeah right! Hij weet dat heus wel maar wil niks zeggen, de lafaard!!
Ik moest maar een klacht indienen… Lekker makkelijk denken.
Jullie geven mij een verbod en dan heb ik gewoon het recht om te weten waarom en door wie het verbod is gedaan….zeer zeer onterecht en heel slecht werk!

Gewenste Oplossing:

Ik hoef Holland casino ook niet meer in dus een oplossing hoef ik niet , sinds dien wijk ik uit naar duitsland wat slechts op 15 km is, veel vriendelijker, service is perfect en het mooiste is.....de winkansen zijn veel hoger!!
Dus bij deze, bedankt voor het verbod!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 30 april 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nogo,

Hartelijk dank voor uw klacht.

Wij hebben uw klacht gedeeld met onze vestiging Enschede. Graag willen zij u uitnodigen om uw klacht te bespreken, maar beschikken niet over uw juiste (adres) gegevens? Indien u een gesprek op prijs stelt, wilt u ons dan uw gegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Holland Casino

Heeft op 02 mei 2017 om 01:27 geantwoord

Allereerst , Geachte HEER?

waaruit maakt u op dat ik een heer ben?
Ik stelde destijds een gesprek op prijs, die bewuste avond... hoe kan een \\\"chef\\\" uberhaupt zo onklantvriendelijk zijn?
Er werd mij niets uitgelegd, helemaal niets! door wie en waarom...
Wat ik al helemaal kwalijk vind is het feit dat ik niet eens op de hoogte werd gebracht van mijn entree-verbod.. stond ik mooi voor lul die avond.

Nee, een gesprek wil ik niet meer, dat is nu echt te laat, ik wilde alleen even mensen waarschuwen voor de schofterigheid in holland Casino ENSCHEDE.
zitten daar veel gokverslaafde die er heel vaak komen en die nog nooit op gesprek zijn geweest maar ik kwam max 5 keer per maand en zat meedere keren op de (schop)stoel. maarja die andere zullen wel meer geld verliezen bij jullie want daar teren jullie gewoon op.

Alle klachten die gemeld zijn door Nogo