Klacht: enthousiast

op 03 oktober 2016 over Start people uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

ik heb op een vacature gereageerd voor docdata waalwijk.
ik ben benaderd door uw medewerker en ik ben uitgenodigd om een rondleiding te krijgen bij docdata .
ben daar geweest en na de rondleiding papieren ingevuld en een klein gesprek gehad waar ik en wat zou gaan doen of ik geschikt ben en hoeveel uren ik beschikbaar ben
ik zou op vrijdag een planning krijgen
toen ik deze nog niet ontvangen had heb ik een mail gestuurd
ik kreeg een mail terug vanwaar ik schrok.
ze zouden ineens geen gebruik maken en ze hadden geen vertrouwen in mijn capaciteiten .
hoe ze hierbij komen weet ik niet ze kennen me niet en dit was de eerste keer dat we mekaar ontmoeten .
dit is dus een valse beschuldiging.

Beste Frans,

Ik durf niet te zeggen wat er is besproken met u. Wel weet ik dat we volgende week minder mogen laten starten dan gepland. Daarnaast zijn de meningen verdeeld over uw capaciteiten. Om deze reden wil ik u mededelen dat wij u helaas niet kunnen laten starten bij DocData.

aan Amalia

Beste amalia

Ik had het gevoel dat ze me zo snel mogelijk wilde laten beginnen waar ik ook heel veel zin in had.
Maar waarom twijfelt u aan mijn capaciteiten hoe komt u daarbij .

ik heb netjes gevraagd of het voor vast was en ze vertelde me dat ik bij docdata op meerdere plekken zou kunnen werken.
We hebben ook besproken waar ik dan inzetbaar zou kunnen zijn.

En dat ze op meerdere bedrijven inhous zitten.
Bv cola dongen

En of ik zeker geen andere afspraken had met uitzendbureaus.

Dus mijn vraag is waarom ben ik afgewezen .
Ik werkelijk het gevoel dat ik volgende week kon beginnen.

Als jullie het niet erg vinden ga ik proberen via andere uitzendbureaus aan het werk te komen.

Met vriendelijke groet frans

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan horen we ze graag.

Start People Inhouse Services

Amalia Schilders

Processpecialist

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Start people uitzendbureau

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Start people uitzendbureau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frans verschuren