Klacht: Enorme vertraging vlucht PC5298

op 19 september 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Onze klacht gaat over onze reis die helaas nooit plaats heeft mogen vinden vanwege de enorme late vertraging, hierbij zijn wel coupons uitgedeeld en een kort verblijf bij van der valk in den haag voor een paar uur. hierbij ging men vanuit dat onze vlucht rond 02.00 weer kon vertrekken, dit vanwege een defecte achteruit in ons vliegtuig.
Helaas hebben wij rond 23.30 te horen gekregen dat onze vlucht pas de volgende ochtend zou vertrekken en ons hierbij geen hotel overnachting aangeboden kon worden.
Ons werd de keus gesteld of een vroege vlucht naar istanbul of een annulering van onze vlucht.
Door het lange wachten en het slechte alternatief hebben wij besloten onze vlucht te annuleren, vanwege alle omstandigheden zouden wij graag de betaalde €600.50,- teruggestort willen krijgen op het rekeningnummer waar het bedrag van €600.50,- is ingehouden.

Hierbij is ook het handvat van onze koffer kapot gegaan wat hier me te doen?

voor meer informatie horen wij graag van u.

als wij het betaalde bedrag terug gestort hebben gekregen, en een compensatie voor het lange wachten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door huub nijs