Klacht: Enorm slechte service

op 02 juli 2012 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

3 jaar geleden een Nefit topline ketel laten plaatsen. Echter na 2 jaar ging de brander al kapot. Nu weer een onderdeel kapot. Deze moet geheel vervangen worden. De twee problemen die ik nu beschrijf daarvan is bekend dat deze in dit ketel type snel kapot gaan. Waarom niet eerder vervangen voordat mensen waterschade krijgen wat nu bij ons gebeurt is!!!
Dan nog niet te hebben over de slechte service. Zondagochtend melding gemaakt van het probleem en dinsdag kan er pas iemand komen om het onderdeel te vervangen. Heel prettig met een gezin met kleine kinderen!!

Een monteur sturen en niet pas over 2 dagen. En laat mensen niet zelf steeds te hoeven bellen maar neem als bedrijf met de mensen zelf contact op!! Dat is service.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 03 juli 2012 om 12:33 geantwoord

Geachte mevrouw,

We vinden het erg vervelend om te horen van het lekke hydroblok aan uw Nefit-toestel en willen u dan ook onze welgemeende excuses bieden voor het geleden ongemak. Nefit werkt er reeds hard aan het hydroblok preventief te vervangen, omdat gebleken is dat in sommige gevallen - bij Nefit-toestellen van het type Smartline Basic of Topline Compact geproduceerd tot en met 2009 - waterlekkage kan ontstaan.

Juist om u als eindgebruiker niet de dupe te laten worden van problemen hebben wij als fabrikant gemeend onze verantwoordelijkheid te nemen en tot actie over te gaan. Helaas hebben wij hiermee het lek aan uw toestel niet meer kunnen voorkomen, maar acute lekkages willen we daarom uiteraard wel zo snel mogelijk verhelpen. Uw klacht betreffende de service gaan we dan ook zeker nader evalueren.

Voor nu vertrouwen wij erop dat u, na de reparatie van vandaag, weer van ongestoord warmwatercomfort zult kunnen genieten. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u ons bellen: 0570 - 67 85 00.

Nefit BV
Afdeling Consumentenservice