Klacht: Enorm onbeleefde afhandeling na vraag over uitblijven levering

op 20 mei 2016 over Ledvoordeel in de categorie Internetshops - Elektronica, Verlichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 mei auto leds besteld en betaald bij Ledvoordeel ,op 19 mei nog steeds niet geleverd.
Email gestuurd naar Ledvoordeel, zeer onvriendelijk en onbeleefd beantwoord geweest. Toen ik een vergelijk maakte met een andere onlineshop, kreeg ik als repliek dat ik dan maar bij die andere site moest aankopen.
ik heb enorme goede ervaringen met andere Nederlandse online shops, maar Ledvoordeel.NL is geen uithangbord voor de Nederlandse site’s
Dus de reclameslogan “Vandaag besteld, morgen geleverd” houd geen steek.
Zeker geen aanrader, vergeleken met Autoled Plaza en andere Nederlandse site’s.
Ik zou het bedrijf eerder “LedNadeel” willen noemen. :$
Ik heb diezelfde klacht geformuleerd aan het gastenboek van Ledvoordeel, nieuwsgierig of zij die ook zullen publiceren, anders is het makkelijk om goede beoordelingen te verkrijgen op hun eigen site.
De slechte beoordelingen verwijderen en de goede publiceren?

Gewenste Oplossing:

Indien de bestelling/levering afgehandeld word op een beleefde en correcte manier.
Ik zal dan de raad opvolgen van de eigenaar en contactpersoon "Fabian"
van de webshop en in het vervolg aankopen doen bij andere correcte site's

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ledvoordeel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Vic