Klacht: Enkele euro’s roodstand = honderden euro’s incasso kosten zonder enkel telefoontje

op 17 augustus 2017 over Triodos Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het zal best zo zijn dat ik enkele euro’s teveel in het rood heb gestaan en me daarmee niet aan de overeengekomen voorwaarden heb gehouden. Echter is dit natuurlijk niet bewust gebeurd, is de berichtgeving naar het verkeerde adres gestuurd en heb ik nooit een telefoontje gehad om me duidelijk over deze gevolgen te informeren, of om te vragen of ik de berichten hierover uberhaupt wel gelezen of gekregen heb. Dat was kennelijk teveel werk, maar incassokosten in rekening brengen is natuurlijk zo gepiept. Super klantenservice hoor!

Gewenste Oplossing:

Afbetalingsregeling zonder niet in verhouding staande incassokosten. Iets met klantenservice enzo...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Triodos Bank over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Robijn