Klacht: Enkel treinstel in de spits

op 12 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend heb ik om 7:15 de trein vanuit beesd naar Dordrecht. Altijd, behalve in vakanties, wordt er gereden met een dubbel treinstel. Sinds vorige week rijden we met 1 treinstel. De tegemoetkomende treinen zijn dubbele treinstellen. Dit zijn ongewenste situaties. In bovenhardinxveld moeten mensen al staan en je begrijpt dat dit bij elk station nijpender wordt. De veiligheid staat voorop? Nou niet in deze trein. Het lijken wel veewagens. Als antwoord krijg je dat de graffiti van een treinstel moet worden verwijderd. Na 2 weken is dit toch wel klaar. Bovendien, waarom steeds deze rit en niet de rit naar geldermalsen? Of maken jullie je niet niet meer zo druk vanwege de overgang naar qbus. De reiziger kan er niets aan doen hoor.

Graag een veilig vervoer naar Dordrecht. En het liefst op tijd. Dat gaat met een enkel treinstel nooit lukken.

Dubbel treinstel en een veilige reis. Veiligheid staat voorop is jullie slogan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 september 2018 om 09:22 geantwoord

Beste Vdhoekkatje,

Wat jammer om te lezen dat je dit ervaren hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken om aandacht te besteden aan deze situatie. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Heeft op 13 september 2018 om 06:50 geantwoord

Welke oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Vdhoekkatje