Klacht: Enkel herinnering met adminikosten ontvangen en geen reactie op mijn schrijven

op 14 januari 2014 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van dit bedrijf heb ik enkel een herinnering met administratiekosten via de mail mogen ontvangen.
De oorspronkelijke factuur en 1ste herinnering heb ik nooit ontvangen.
Na betaling van het oorspronkelijke bedrag, welke op de herinnering stond en mijn meermalig verzoek tot reageren van hun kant op mijn schrijven, krijg ik enkel een volgende herinnering met de mededeling dat er nog administratiekosten op staan.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten :
- bewijzen dat het mijn fout is dat ik de oorspronkelijke factuur en 1ste herinnering niet heb mogen ontvangen.
- of reageren op mijn schrijven en de zaak sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht info@vimeav.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is in het geheel niet opgelost! Het extra bedrag is door mijn advocaat persoonlijk opgehoest, omdat procederen over 5 euro weinig zinvol is. Zo komen deze paria er telkens weer mee weg!

Alle klachten die gemeld zijn door info@vimeav.nl