Klacht: Engels CD

op 12 juli 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 12 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Beste Wisse Bos,

Naar aanleiding van je klacht kunnen wij je meedelen dat bij levering op de pakbon heeft gestaan dat bij het boek een cd hoort. Dit staat zelfs aangegeven in de titel (New success upper-intermediate student's book (+ cd-rom)). Wij hanteren een reactie termijn van 30 dagen waarin je kunt aangeven dat een pakket niet correct of incompleet geleverd is. Wij hebben van jou geen melding ontvangen. Het betreffende boek moet dan ook met cd ingeleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt zul je inderdaad een schaderekening ontvangen. Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen.

VanDijk.

Heeft op 12 juli 2017 om 12:34 geantwoord

Waarom krijg ik een boete van 45 euro als je het boek ook kan kopen voor 25 euro online

Bericht van VanDijk

1 jaar geleden - Beste Wisse Bos, Je kunt eventueel online een exemplaar (met cd-rom) aanschaffen en deze als zijnde je huurboek voor 1 augustus 2017 bij ons inleveren. Je zult dan geen schaderekening ontvangen. Met vriendelijke groet, VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Wisse Bos